beIN Trio’dan Derbi Hakemine Sert Eleştiriler: Performansı Yetersiz Bulundu
beIN Trio ekibi, geçtiğimiz derbi karşılaşmasında hakemin bazı kritik pozisyonları göz ardı ettiğini belirterek, genel performansını yetersiz buldu. Özellikle bazı kırmızı kart ve bir penaltı kararının es geçilmesi tartışmalara neden oldu. Karşılaşmanın 5. dakikasında Oosterwolde ile Uğurcan arasındaki gerginlik hakkında Bahattin Duran ve Bülent Yıldırım, iki sarı kart kararının doğru olduğunu ifade etti. Deniz Çoban ise kartların verilmesinin doğru olduğunu, fazlasına gerek olmadığını ancak hakemin uyarılabileceğini dile getirdi. Fenerbahçe'nin penaltı kazandığı 11. dakikada Bahattin Duran, kararın doğru olduğunu ve Davinson’un bariz gol şansını engellediği için sarı kart verilmesi gerektiğini belirtti. Deniz Çoban da penaltının tartışmasız olduğunu, hakemin cebe sarı kartı…