Kuzey Kıbrıs, ülke tarihinin en büyük veri ihlali iddialarından biriyle gündemde. Devletin sağlık sistemine kayıtlı 364 bin 36 kişiye ait kişisel ve tıbbi veriler hacker forumlarında paylaşıldı. Kıbrıs’a giriş çıkış yapan 340 bin kişinin de verilerinin dijital hırsızlar tarafından Dark Web’de konuşulurken yaklaşık beş buçuk aydır internetin karanlık ağında yayında olan bu verilerin kimler tarafından indirildiği, kaç kez kopyalandığı veya başka forumlara dağıtılıp dağıtılmadığı ise henüz bilinmiyor. DARK WEB’DE 364 BİN KİŞİ İFŞA EDİLDİ Yenidüzen gazetesinden Tümay Tuğyan’ın özel haberine göre, siber saldırganların Kuzey Kıbrıs Sağlık Bakanlığı sistemlerinden ele geçirdiği…
Read More